Hej igen^^

tjaoo bloggich<3
som ni kanske har märka har jag inte bloggat! ;)
saknar min fru :(
men nu vill jag faktiskt ha med mig där uppe ~~
börjar få nog av de där.. ja bilderna på julia är HYPER fina men jag vill oxå vara med eftersom jag e ju oxå med o skriver jag kommer ju bli sånhär "får rycka ut bloggare när julia inte kan" xD<3 
men på tisdag börjar äkel skolan^^
i helgen har jag varit borta i småland ganska nice^^ men vi låg mest o prata xD jag, elias, oscar, erik, oliwia, sandra på lördagen ;)
typ as taggad t segersjö:)
nån som ska dit?:)
jag red fille i helgen oxå!:) han e så grymt nice ;) 
men idag red jag iaf barbacka o hoppa på bebis<3 hoppa lite bana men inte så högt ;) typ 50 bara eftersom de e andra gfången jag hoppar henne barbacka o hon är ju som hon e :)
anna ramla av xD


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0