Igen xD

på bilden har jag och Ira kommit 2:a i 80 cm och vunnit ett stort påskägg fullt med godis o morötter o en chokladhare!:)´
på bilden har jag o Ira kommit 2:a i 80 cm, vunnit 1 påskägg fullt med godis o morötter o en chokladhare..:)<3 


På bilden ser ni min ponny som jag har haft i 8 år nu o som ni ser är jag ju litelång på han så jag har skaffat en medryttare på han ;) men jag rider han ibland :) jag har ridit in han själv när jag var 8-9 år ;) jag har hoppat 90 på han..han har hoppat 120-130 på löshoppning han själv är 127....jag har aldrig varit ute på lokal med han men tävlat 60 tränat terräng oxå :) typ 60-70 cm:) o han va utbildad o tävla LB dressyr goda framgångar till LA men sen fick han stå.. o så tappa han massor så nu är han inte så bra xD tayson heter han och är gårdens mascot "alla älskar tay" :'')<33

på bilden seer ni jansson han e en fjording runt 150 har aldrig tävlat lokal på han heller han va lite för stor o stark för mig (anledningen till att jag fick ira) snälla häst går inta att hitta :) jag har hoppat 110 med han men bara tävlat 70 påå han o LB dressyr på klubbnivå!:)

jimmy på bilden....jag håller på att utbilda, har tävlat LD dressyr på han o vann, o 50 cm vann jag (han e bara 4) "en SM dressyr häst" sägs det ;) får se vad de blir av han!:)
de va alla hästar jag rider :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0