intressant barbacka tur....:)

Hejsan! idag när jag o anna skulle rida kunde vi inte komma på var vi skulle rida ;) men sen skulle vi rida barbacka då blev det en kortis ;) de började inte bra....

*colis va tittig

*Ira BLEV tittig....

*Colan ville inte gå förbi ett ställe

*Ira förvandlades till en shettis

*colan hoppa ner i ett dike..

*jag sparka o slog på Ira men vi kom ingen vart..

*colan ville hem

*ira blev sur o baka....

*anna blev JÄTTE arg på colan o hoppa av o gick förbi...

*anna lyckader komma upp....

*jag blev JÄTTE kissenödig.. xD

*jag hoppa av i kissaxD

*ira tyckte inte om att stå nära stenmuren så jag skulle komma upp (eftersom jag red barbacka)

*colan va fortfarande tittig o JÄTTE skumpig....

*vi skulle trava upp för en backe

*jag gled nästan av bakot...

sen fixa de sig!:) jag galoppera på ira för första gången barbacka de gick bra men anna kunde inte galoppera hon ville nog inte reskera så mkt om colis va tittig :)

jag hoppa stocken med henne oxå:) hon e sötastebästaste bebisen...... när vi kom hem ville jag inte hoppa av.. men hon va hyper vass att sitta på så jag stack mmig på hårremmen xD jag kommer få stickhåsinflamation xD haha :)
ska nog rida en galen ponny såkallad "tay" xD<333333 bara för min dator har damp så skriver jag  /sara :)<3


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag ville visst galoppera men nt trava för han är så skumpig när han spänner sej xD

2010-08-08 @ 17:27:42
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0