Merlin ♥

Red Merlin idag♥ Fy fan asså! <3
 Jag galopperade runt ridbanan igen vattenpölen och öka på långsidan och han yääääääää reeeeeeeejsa wiiiiiiiie o bocka o grejsa :'D
efter la jag mig på han i stallgången och bah mös (var piss trött^^)
 och han bah stog där o bet på min sko xD
päron dåå ^^ Red lite i repgrimman^^ Asså fy fan vad jag älskar dig älskling!!
 I lördags hoppade jag ju :D asså♥♥ underbart! vi bah flög över 1M :'''''D
Igentligen så bryr jag mig inte om höjden men när han hoppade 95 så tog adrenalinet över^^
Sen fick han massa äpplen <3


Merlin Jag älskar dig verkligen! <333333333
när du hoppade blev jag så glad så jag börja gråta :')








Hihi ^^

Kommentarer
Postat av: Linn Forsström - satsande ryttare

vad ni är duktiga!

2010-09-07 @ 19:06:17
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0