Merlin







Mitt hjärta tillhör digÄlskling.

Dör du Dör jag! <3

DU gör mig glad.

Känslan när vi flyger över hindren...


... Är obeskrivlig...

...När vi kom mot ett hinder...


...På 90....


....Jag tänkte att du skulle stanna för det gjorde du sist...


...Men du flög över som ingenting....


...just den känslan var helt....


OBESKRIVLIG!



Första gången jag galopperade


På dig utan att hålla i tyglarna,

Med händerna rakt ut

Barbacka


Jag svävade på moln

Du just du är...
...helt jävla underbar....

Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig när du försvinner

Första gången jag red var du het och helt okontrollerbar men nu....


.... kan jag galoppera barbacka...


... i grimma..

i en lugn kort galopp

Min ängel ♥


Du fyller min värld


Snälla lämna mig inte!


Jag ÄLSKAR dig

Även om du inte älskar mig?


vem vet?



Men jag Älskar dig mest av allt!


Nobody can take you away from me<3

Kommentarer
Postat av: Hoppteamet - Emelie

sv: nej -.-

2010-08-23 @ 19:05:35
URL: http://hoppteamet.blogg.se/
Postat av: Jenny

vad fint du skrivit =)

2010-08-24 @ 19:56:56
URL: http://cabaljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0