Sara

jag o ira på bilden
Hej!! jag o julia! (så kallad min fru) ska dela den här bloggen^^
jag rider en travare som jag tävlar lokal ponnyhoppning på LD LC alltså 80 o 90 hon har det lite jobbit,ganska omusklad. Hon heter Ira Victoria o har gått på trav o monté 10 år. jag fick henne 18 november 2009 jag har henne bara på foder... :(
hon kan hoppa men de va just de där med musklerna... vi klarar inte mer än 90 bana för hon orkar inte riktigt :P men vi har hoppat 115 enkel hinder :)<3333'
i dressyr SUGER hon xD ne men hon orkar ju inte riktigt att arbeta men jag har fått ganska bra ordning på henne nu är hon bortskämd...allt för bortskämmd ^^ bara för hon e så sööt:''')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0